۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰

مدیر امور اراضی اردبیل عنوان کرد؛

تلاش باغداران اردبیلی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»

تلاش باغداران اردبیلی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»

اردبیل-مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در آغازین روزهای سال جدید و در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» باغداران اردبیلی تلاشی مضاعف دارند.

فرهاد ثنائی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مدیریت امور اراضی استان اردبیل آمادگی دارد با مدنظر قرار دادن جهش تولید و جذب حداکثر مشارکت مردمی در طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی نسبت به اعمال تخفیف حداکثری در مطالبات و عوائد مربوطه به بهره بردارانی که در راستای جهش تولید محصولات استراتژیک طبق نظر و تأیید دستگاه متولی مشارکت داشته باشند اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ شرکت تعاونی تولید روستایی و یک هزار و ۵۰۰ شخص حقیقی در ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه طرح‌های کشت محصولات کشاورزی و باغداری مشغول به فعالیت هستند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل افزود: همچنین نزدیک به یک هزار نفر در زمینه طرح‌های صنعتی و صنایع تبدیلی کشاورزی در ۹ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، دامپروری و صنعتی فعال هستند

ثنائی گفت: در صورتی که تولیدات باغداران در راستای برنامه‌های دولت در سال جدید در زمینه جهش تولید و رعایت الگوی کشت باشد این بهره برداران می‌توانند از حداکثر تخفیفات امور اراضی استفاده کنند.

کد خبر 6061524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha