۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶

تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان ۳ فوتی و ۴۷ مصدوم داشت

تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان ۳ فوتی و ۴۷ مصدوم داشت

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان از جان باختن ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر براثر حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ علی مولوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که ۳ مورد آن تصادف فوتی با ۳ نفر جان باخته، ۲۲ مورد تصادف جرحی با ۴۷ نفر مجروح و ۵۰ فقره تصادف خسارتی بودند.

وی افزود: وقوع تصادف فوتی و جرحی در نهم فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۳۰۰ و ۱۰ درصد افزایش داشت اما در مجموع تصادفات با ۴۶ درصد کاهش روبرو بودیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۳۲ فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان اصفهان رخ داده و در این حوادث ۳۹ نفر جان خود را از دست دادند که از نظر تعداد تصادفات و تعداد جان باخته به ترتیب با ۵۷ و ۷۰ درصد افزایش مواجه بودیم.

سرهنگ مولوی اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۹۵ فقره تصادف جرحی با ۴۶۷ نفر مجروح نیز رخ داد که از نظر تعداد تصادفات ۱۳ درصد افزایش داشت اما از نظر تعداد مجروحان ۷ درصد کاهش یافته بود.

این مقام انتظامی همچنین عدم توجه به جلو را بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی عنوان کرد و به رانندگان توصیه کرد از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کرده و تمام حواس خود را به جلو معطوف کنند و به هیچ عنوان هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی نپردازند.

کد خبر 6064916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha