۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲:۱۹

‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان:

بهارستان در شب‌های قدر میزبان شهید گمنام است

بهارستان در شب‌های قدر میزبان شهید گمنام است

بهارستان- ‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان گفت: بهارستان در شب‌های قدر میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار صمد سلطانی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در جمع مردم مؤمن و انقلابی شور و عاشورایی در شب‌های قدر اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایت‌مدار مفتخرند از شب هجدهم ماه مبارک رمضان به مدت ۵ شب میزبان شهید گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها و مراسم احیا شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.

وی گفت: حضور با برکت این شهدا بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسم به عطر ایثار و شهادت خواهد شد. سلطانی افزود: مردم شهرستان بهارستان که در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به ویژه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور حداکثری و مؤثر داشتند قدردان شهدا بوده و خواهند بود، و در این برهه کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان بیان کرد: حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مراسم و برنامه شب‌های قدر با برنامه از پیش هماهنگ شده صورت می‌گیرد.

سلطانی عنوان کرد: هدف از حضور شهید گمنام در این برنامه‌ها تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا هست که حضورش در مراسم‌ها حال و هوای معنوی به حاضر در مراسم‌ها می‌بخشد.

کد خبر 6065159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha