۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷

امام جمعه بردسکن:

«وعده صادق» بی نظیرترین عملیات نظامی بود

«وعده صادق» بی نظیرترین عملیات نظامی بود

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: عملیات وعده صادق بی نظیرترین عملیات نظامی بود که به واسطه نفس قدسی رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بردسکن ضمن قدردانی از عملیات غرورآفرین نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان اظهار کرد: دشمن امروز بعد از عملیات وعده صادق به این اطمینان رسیده است که هرگونه اقدام علیه جمهوری اسلامی تبعات و هزینه‌های سنگینی برایش به دنبال خواهد داشت و عملیات وعده صادق بی نظیرترین عملیات نظامی بود که به واسطه نفس قدسی رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و امیدواریم هر روز شاهد این اقتدار و سربلندی باشیم.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: این عملیات گوشه‌ای از اقتدار ایران اسلامی و تنها یک نمایش قدرت بود.

وی افزود: عملیاتی که ایران اسلامی بر سر اسرائیل انجام داد اعمال قدرت نبود و خوشبختانه در یک حرکت هماهنگ دیپلماسی ایران با نیروهای هوا فضا توانستند عظمت قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشاند و ایران اسلامی توانست ۲۷ برابر عرصه جغرافیایی اسرائیل این عملیات را با موفقیت انجام دهد.

امینی به دستاوردهای عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: امروز کشورهای مدعی از جمله اروپا نتوانستند عظمت قدرت لحظه‌ای ایران را رهگیری کنند. وی همچنین به چالش‌های داخلی و خارجی اسرائیل اشاره کرد و افزود: با این عملیات اسرائیل در یک سکوت مرگبار فرو رفت و یک فضای ناکارآمدی و بر هم ریختن فضای انسجام اجتماعی برای این رژیم غاصب به وجود آمد.

امام جمعه بردسکن گفت: با عملیات طوفان الاقصی که صورت گرفت عملیات وعده صادق نیز در ایران انجام شد و در همین راستا هیمنه اسرائیل غاصب در هم شکست و امروز اسرائیل در یک چالش و بحران جدی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگر از مطالبش به روز ارتش و سالروز تأسیس سپاه اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به اوج قدرت رسیده است و نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستاده‌اند و دشمنان نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح ایران اسلامی قد علم کنند.

کد خبر 6082631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha