۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶

مدیرعامل آبفای البرز:

میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد

میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد

کرج- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با اتمام عملیات حفر، تجهیز و بهره برداری از چاه جدید، ۳۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب چهارباغ افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از انجام اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت تولید آب با هدف گذر از تنش آبی پیش رو در چهارباغ خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان شرکت آب و فاضلاب استان البرز و با توجه به برنامه ریزی ها و پیگیری‌های انجام شده، جهت تأمین آب شرب موردنیاز مشترکان، عملیات حفر و تجهیز چاه جدید در منطقه چهارباغ آغاز شد.

وی مطرح کرد: در حال حاضر ۲۱ حلقه چاه فعال با ظرفیت بیش از ۲۵۶ لیتر بر ثانیه در منطقه چهارباغ در مدار بهره برداری است. با اتمام عملیات حفر، تجهیز و بهره برداری از چاه جدید، میزان ۳۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب منطقه افزوده خواهد شد و مجموعاً شاهد ارتقای حجم توزیع آب به میزان ۲۸۶ لیتر بر ثانیه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در مسیر تأمین آب شرب مشترکان استان البرز جهت گذر از فصل گرم سال اندیشیده شده، لیکن تقاضای ما از مردم مدیریت مصرف آب و توجه به شرایط بحرانی کاهش منابع آبی است.

کد خبر 6082717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha