۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

معاون هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری اردوی توان‌افزایی با حضور ۱۵۰ نجاتگر خراسان جنوبی

برگزاری اردوی توان‌افزایی با حضور ۱۵۰ نجاتگر خراسان جنوبی

بیرجند_معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اردوی توان‌افزایی ویژه ۱۵۰ نجاتگر خواهر و برادر از سراسر استان در شهرستان طبس به پایان رسید. 

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اکبری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی توان‌افزایی ویژه نجات گران خواهر و برادر از سراسر استان برای دومین سال به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود: این اردو در ۴ روز متوالی همراه با برگزاری دوره‌های بازآموزی و تفریحی در شهرستان طبس برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نجات گران ۱۱ شهرستان به همراه دو تیم واکنش سریع و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان خراسان جنوبی در این اردو حضور داشتند.

اکبری بیان داشت: از هر شهرستان ۵ نجاتگر آقا و ۴ نجاتگر خانم و در مجموع ۱۵۰ نجاتگر در این اردو از سراسر استان حضور داشتند.

وی افزود: امدادگران و نجات گران در این اردو از مناطق گردشگری شهرستان طبس از جمله بارگاه امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع)، روستای خرو، روستای ازمیغان، چشمه مرتضی علی دیدن کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین شرکت‌کنندگان در این اردو در کارگاه‌های آموزشی سیلاب و امداد و نجات در کوهستان شرکت و تبادل تجربه کردند.

کد خبر 6107015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha