۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:

استعدادیابی رویکرد امسال فدراسیون است

استعدادیابی رویکرد امسال فدراسیون است

زنجان-رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از رویکردهای جدی فدراسیون در سال‌جاری اهتمام به بحث استعدادیابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی ظهر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها و رویکردهای جدی فدراسیون در سال‌جاری اهتمام به بحث استعدادیابی است، افزود: علاوه بر این موضوع، این فدراسیون موضوع آموزش را همانند سال‌های گذشته به جد دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دومین اولویت این فدراسیون بعد از مقوله استعدادیابی، بحث هم‌افزایی و تقویت بُعد قهرمانی و نیز همگانی کردن این ورزش است، اظهار کرد: بی‌شک برای تحقق این امر باید هیأت‌های استانی و نیز کمیته‌های این فدراسیون تقویت شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده در این زمینه دست یابیم.

این مسؤول، توسعه ارتباطات بین‌المللی و نیز تقویت کرسی‌های جهانی را یکی دیگر از اولویت‌های این فدراسیون در سال‌جاری برشمرد و ادامه داد: فارغ از این اولویت‌ها، حمایت از هیأت‌های استانی همواره جزو برنامه‌ها و رویکردهای اصلی این فدراسیون بوده اما معتقدیم فدراسیون در این خصوص رویکرد توانمندسازی هیأت‌ها را نسبت به حمایت مالی در اولویت خود قرار داده است.

ناظمی با تاکید بر اینکه هیأت‌های استانی باید بتوانند به درآمد پایدار دست یافته و از حمایت صد درصدی فدراسیون خارج شوند، خاطرنشان کرد: حمایت فدراسیون از هیأت‌های استانی در قالب عوائد میزبانی مسابقات و نیز برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی خلاصه می‌شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه از برگزاری ۶۰ رویداد ملی و کشوری و نیز ۱۰۰ رویداد آموزشی توسط این فدراسیون در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: انتظار ما از هیأت‌های استانی این است که کمیته‌های خود را نسبت به گذشته فعال‌تر کنند، به ویژه اینکه در رشته کراس که جهانی‌ترین رشته این فدراسیون است، حضور پررنگی داشته باشند.

کد خبر 6107378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha