۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

امام جمعه بیجار:

همایش «یاد یاران» مصداق بارز جهاد تبیین است

همایش «یاد یاران» مصداق بارز جهاد تبیین است

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: همایش «یاد یاران» که به منظور گرامیداشت یاد شهدا برگزار شده، مصداق بارز جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی صبح جمعه در همایش یاد یاران اظهار کرد: همایش یاد یاران چندین سال است در بیجار برگزار می‌شود و این همایش در راستای گرامیداشت یاد شهدایی است که در راه پاسداری از انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی افزود: برگزاری این همایش بزرگ مصداق تبلور جهاد تبیین است و تقارن این همایش با اردیبهشت ماه که یادآور سفر مقام معظم رهبری به بیجار گروس است یک اقدام مهم و ارزشمند است.

وی به مجاهدت‌ها و ایثارگری و رشادت رزمندگان و شهدای این دیار اشاره کردند و ابراز داشت: امروز اگر عزت پیشرفت و عملیات صادق داریم و انقلاب ما در حال صدور این به همت رزمندگان و مدیون و مرهون رشادت رزمندگان است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه رزمندگان با ایثار و رشادت خود خلق حماسه کردند گفت: شهرستان بیجار تا پایان روزگار این رشادت‌ها را در ذهن دارد چرا که مسیر شهدا و جانفشانی ها ادامه دارد.

حجت الاسلام خورشیدی به رشادت رزمندگان اشاره کرد و ابراز داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان در غرب و جنوب جنگیدند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی به روایتی عظیم از پیامبر اکرم اشاره کرد و بیان داشت: طبق فرمایش پیامبر اکرم رزمندگان و مجاهدان علاوه بر اینکه وارد بهشت می‌شوند و فرماندهان مردم و بهشتیان نیز هستند.

کد خبر 6108848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha