۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

با توجه اتصال قطعه جدید؛

گاز در شهرستان فاروج به مدت ۵ روز قطع خواهد شد

گاز در شهرستان فاروج به مدت ۵ روز قطع خواهد شد

بجنورد_ مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز در شهرستان فاروج با توجه به اتصال قطعه جدید به خط سرخس_ نکا مدت ۵ روز قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود هاشمی صبح شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت گاز خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: خط انتقال سرخس و نکا حدود ۵۰ سال قدمت دارد برای تغییر کلاس خط انتقال چالش‌هایی را متوجه استان کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر طرح ارتقا کلاس و کاهش حریم خط انتقال از ۲۰۰ متر به ۱۵، ۱۸۵ متر از طرف آزاد می‌شود که بنا به صلاحدید نهادهای متولی می‌تواند در جهت ساخت مسکن مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که اتصال قطعه جدید به خط سرخس _ نکا مستلزم قطع گاز و عملیات جوشکاری می‌باشد لذا جریان گاز مشترکین شهر و روستاهای شهرستان فاروج به طور کامل قطع خواهد شد.

هاشمی افزود: زمان قطع گاز صبح روز سوم خرداد ماه و مدت قطع گاز ۵ روز پیش بینی می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به اینکه اتصال گاز به صورت منزل به منزل خواهد بود گفت: با توجه به الزامات ایمنی اتصال گاز به صورت منزل به منزل بوده لذا مشترکین محترم ضمن حفظ آرامش با مأموران شرکت گاز در فرایند وصل مجدد همکاری نمایند.

وی در ادامه افزود: در صورت عدم حضور ساکنین گاز واحد مسکونی وصل نخواهد شد.

هاشمی گفت: فرایند خدمت رسانی به مشترکین به صورت رایگان بوده و در صورتی که درخواست پرداخت وجه نقد داشتند ضمن درخواست رؤیت کارت شناسایی با شماره ۱۹۴ تماس و اطلاع دهند.

مدیر عامل شرکت گاز افزود: واحدها صنعتی نسبت به تهیه سوخت جایگزین اقدام کنند.

هاشمی در پایان در خصوص سوخت جایگزین گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی متولی این امر می‌باشد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

کد خبر 6109756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha