۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵

در پی شهادت آیت الله رییسی؛

حجت الاسلام صاحبقرانی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت

حجت الاسلام صاحبقرانی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت

مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد طی پیامی به آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در این استان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد به محضر آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه معزز مشهد مقدس

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا، رئیس جمهور محبوب و خدمتگزار ایران و همراهانشان را خدمت حضرتعالی و همچنین خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اگرچه داغ ایشان برای همه ملت ایران، مستضعفین و همه آزادی خواهان بسیار سخت است اما برای حضرتعالی که چون پدری شفیق و راهنمایی دلسوز ایشان را همراهی می‌فرمودید بسیار سخت‌تر و جانسوزتر است. اما آنچه تسلای خاطر حضرتعالی و جامعه دیندار می‌شود آثار خدمات آن شهید والا مقام و همراهان خدمتگزارشان است که در تاریخ ایران به یادگار می‌ماند و پاداش شهادتی که در روز میلاد امام هشتم علیه السلام نصیبشان شد و سید شهیدان خدمت گردید آلام را تلطیف می‌نماید.

اینک شهید رئیسی راه و فرهنگ خدمت را در دولتش‌نهادینه و به برکت حضور معنوی ایشان حرکت جمهوری اسلامی در سایه ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی با قدرت ادامه می‌یابد و به قله تمدن اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

از خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسئلت نموده و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله العالی و جنابعالی دارم.

کد خبر 6114966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha