۲ تیر ۱۳۸۸، ۱۵:۱۲

اجرای 120 پروژه در شرکت نفت و گاز آغاجاری

اجرای 120 پروژه در شرکت نفت و گاز آغاجاری

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: در حال حاضر 120 پروژه در زمینه های مختلف در محدوده فعالیت این شرکت در حال اجرا و تکمیل است.

سید عبدالله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در شهرستان ماهشهر اظهار داشت: هم اکنون در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تعداد 120 پروژه با برآورد هزینه 19هزار و 250 میلیارد ریال در بخش های عملیاتی، خدماتی، عمرانی و رفاهی در مرحله طراحی و اجرا قرار دارد.

وی اضافه کرد: در بخش پروژه های عملیاتی، این شرکت به منظور دستیابی به اهداف تولید و تزریق مطابق برنامه مصوب خود و با هدف رفع کمبودها و استفاده از تکنولوژی جدید و بهینه کردن تاسیسات و افزایش توانمندی ها، 91 فقره پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 890 میلیون ریال در دست اقدام و اجرا دارد که تعدادی از آنها تا پایان سال جاری به اهداف پیش بینی شده دست خواهند یافت.

موسوی تصریح کرد: همچنین با توجه به محرومیتهای منطقه و برای تامین رفاه حال کارکنان و خانواده های آنها در مجموع 28 پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و 359 میلیارد ریال در دست اجرا است که از مهمترین آنها می توان به احداث بیمارستان 64 تختخوابی، احداث 300 باب خانه سازمانی، راه اندازی فرودگاه آغاجاری، بازسازی و بهسازی سیستم فاضلاب امیدیه و احداث جاده های امیدیه - سرانجام، امیدیه- ماهشهر و امیدیه - جایزان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت:فعالیت در منطقه آغاجاری با حفر چاه شماره یک میدان آغاجاری در سال ‌١٣١٧ آغاز شد؛ پس از آن میدان‌های مارون، کرنج، رامشیر، پارسی، رگ سفید، پازنان و پرنج به بهره‌برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: میدان نفتی آغاجاری سال ها عمده‌ترین تولید کننده نفت سبک ایران بوده است و تولید آن در سال ‌١٣٤٦ چند بار از مرز یک میلیون بشکه در روز نیز گذشت.

کد خبر 901156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha