۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹

رئیس سازمان بسیج رسانه از دفتر خبرگزاری مهر مرکزی بازدید کرد

رئیس سازمان بسیج رسانه از دفتر خبرگزاری مهر مرکزی بازدید کرد

اراک- رئیس سازمان بسیج رسانه ظهر امروز از دفتر خبرگزاری مهر در استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش مهر، مسعود بصیری در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان مرکزی اظهار کرد: امیدبخشی و ایجاد فضای نشاط در جامعه از مهمترین وظایف اصحاب رسانه و رسانه‌های انقلابی است که باید با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم این اقدام مهم را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: امروز جبهه انقلاب اسلامی در همه ابعاد و خصوصاً در جبهه رسانه‌ای نیازمند حمایت مسئولین است که این مسئله می‌تواند منشأ خیرات و برکات زیادی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: حل مشکلات خبرنگاران، اصحاب رسانه و رسانه‌های انقلاب اسلامی از مهمترین اولویت‌های بسیج رسانه است که با مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی باید به نحو احسن انجام شود و اعتقاد داریم اصحاب رسانه برای اثرگذاری نباید دغدغه‌های حاشیه‌ای داشته باشند.

بصیری تاکید کرد: نیروهای رسانه‌ای جهادی با حداقلی‌ترین هزینه و نیرو، بیشترین اثرگذاری را دارند و محور اصلی آن پای کار آوردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه یک هماهنگ کننده بین رسانه‌ها است و بنا دارد همه را در خیمه انقلاب اسلامی متحد کند و خوشبختانه امروز به سطح توانمندی بسیار قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم.

کد خبر 5116504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha