۵ آبان ۱۳۸۹، ۱۴:۵۲

آیت الله موسوی جزایری:

وهابیت در حال ترویج عقاید انحرافی در اهواز است

وهابیت در حال ترویج عقاید انحرافی در اهواز است

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فرقه وهابیت به شدت در حال گسترش و ترویج عقاید انحرافی در برخی از مناطق اهواز است به همین دلیل طلاب با همه قوا در برابر هجمه های این فرقه ضاله ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در دیدار با طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت امیرالمومنین(ع) کوت عبدالله اهواز، با اشاره به کمبود امکانات در برخی از حوزه‌های علمیه اهواز‌ اظهار داشت: کمبود امکانات در هرجایی قابل مشاهده است اما استفاده بهینه و مفید از امکانات و اماکن از همه امور مهمتر است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: روحانیت باید همچون ائمه اطهار(ع) ساده زیست و متواضع و با تاسی از امام راحل(ره) و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، به مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان بپردازند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه طلاب باید با همه قوا در برابر هجمه های وهابیت ایستادگی کنند، اذعان داشت: فرقه وهابیت به شدت در حال گسترش و ترویج عقاید انحرافی در برخی از مناطق اهواز است از این رو طلاب وظیفه دارند که با هجمه‌های سنگین آنها مقابله و توطئه‌های آنان را خنثی کنید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره اینکه دروس آموزشی طلاب باید جوابگوی شبهات فرقه‌های ضاله باشد، گفت: طلاب و روحانیان با فرا‌گیری احادیث و علوم اسلامی اهل بیت(ع) به مقابله با تهاجم وهابیت بپردازند.

وی به اقدامات خبیثانه دشمنان در عرصه‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان با راه‌اندازی پایگاه‌های اینترنتی منحرف، ترویج عقاید منحرف ضاله، پرداخت هزینه‌های فرقه وهابیت و تفرقه افکنی در بین آحاد جامعه در تلاش برای منحرف کردن عقاید و افکار جوانان این مرز و بوم هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش به آثار ارزنده طلبگی اشاره کرد و ابراز داشت: فراگیری علوم قرآنی، دینی، الهی، ترویج عقاید اصیل اسلامی و رهنمایی اقشار جامعه در سطوح مختلف، از فایده‌های علم‌آموزی در حوزه‌های علمیه است.

آیت الله موسوی جزایری به وظایف حوزه‌های علمیه و روحانیت اشاره کرد و گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، برطرف کردن شبهه‌های اعتقادی و مذهبی آحاد جامعه و مبارزه با ترویج عقاید ضاله از وظایف حوزه‌های علمیه و روحانیت است.
کد خبر 1179232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha