۶ بهمن ۱۳۸۹، ۱۲:۱۴

یونیورسیاد دانشجویان جهان/

بلوکات پرچمدار ایران در افتتاحیه یونیورسیاد زمستانی شد

بلوکات پرچمدار ایران در افتتاحیه یونیورسیاد زمستانی شد

سمیرا بلوکات پرچمدار نخستین تیم اسکی دانشجویان کشورمان در بیست و پنجمین دوره یونیورسیاد زمستانی دانشجویان جهان در ترکیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی اسکی آلپاین دانشجویان ایران با ترکیب یک ورزشکار زن و سه مرد برای نخستین بار در یونیورسیاد دانشجویان جهان( المپیک دانشجویان جهان) در ترکیه شرکت می کند. این تیم با ترکیب بهنام کیاشمشکی، حامد کیاشمشکی، حسین کلهر و سمیرا رجب بلوکات به عنوان ورزشکار و سیدرضا صید سرمربی و مرتضی ساوه شمشکی سرپرست سه شنبه شب راهی "ارزروم" ترکیه شد.

مراسم برافراشته شدن پرچم کشورمان در دهکده این مسابقات صبح امروز با حضور شهردار"ارزروم"، مسئولین تیم اسکی کشورمان و فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی به همراه مسئولین برگزاری یونیورسیاد بیست و پنجم برگزار شد.

|آئین افتتاحیه این یونیورسیاد فردا شب با حضور ورزشکاران  کشور جهان برگزار می‌شود که سمیرا بلوکات مسئولیت پرچمداری تیم ایران را برعهده خواهد داشت.

بیست و پنجمین دوره یونیورسیاد زمستانی دانشجویان جهان از 7 تا 17 بهمن ماه در ترکیه برگزار می شود. مسابقات المپیک دانشجویان جهان هر دوسال یک بار به صورت تابستانی و زمستانی برگزار می شود. رقابت‌های المپیک تابستانی دانشجویان جهان در سال 2011 ، تابستان سال آینده در "شنژن" چین برگزار خواهد شد.

کد خبر 1239800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha