۹ اسفند ۱۳۸۹، ۱۶:۱۶

شهردار منطقه 5:

آسیبی به مجتمع ورزشی سرخپوشان آریا وارد نشده است

سعید طلوعی با اشاره به تخریب بنای غیرمجاز تجاری ساخته شده در بخشی از مجتمع ورزشی سرخپوشان آریا گفت: ورزشگاه و اماکن ورزشی این مجتمع به هیچ عنوان آسیب ندیده و به کار خود ادامه می دهد و قانون تنها در مورد احداثات غیرمجاز تجاری اجرا شده است .

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید طلوعی با بیان این که پروانه ای که برای این مجتمع صادر شده برای ساخت مجموعه ای ورزشی بوده است ،گفت:اما بعد از دو سال بر خلاف ضوابط و به صورت مازاد واحدهای تجاری و اداری در این مجتمع ساخته شده و بر اساس رای کمیسیون ماده 100 باید این واحدها تخریب می شد تا قانون در مورد آن اجرا شود .

شهردارمنطقه 5 با تاکید بر این که هیچگونه آسیبی به مجتمع ورزشی وارد نشده و تنها واحدهای غیر مجاز اداری و تجاری آن بر اساس قانون تخریب شده است ، افزود : شهرداری بر اساس رای کمیسیون ماده 100 حکم تخریب واحدهای تجاری و اداری این مجموعه را اخذ کرده و در موعد مقرر این رای به مسئولان آن مجتمع ابلاغ و حتی بیش از زمان مقرر به آن ها فرصت داده شده بود .

وی خاطر نشان کرد : ما برای این که با تعامل و مصالحه این حکم قانونی اجرا شود مذاکرات بسیاری با مسئولان مجتمع داشتیم اما متاسفانه آن ها بر درخواست غیرقانونی خود پافشاری داشتند و شهرداری تنها نسبت به اعمال قانون در مورد این مجتمع اقدام کرد .

طلوعی با تاکید بر این که در سوابق موجود در پرونده این مجتمع هیچگونه سندی دال بر مالکیت آقای علی پروین وجود ندارد و متاسفانه در این مورد فرافکنی شده است ، ادامه داد : ساخت واحدهای تجاری و اداری در این مجموعه ورزشی ، عدم توجه به حقوق شهروندی و حقوق شهرداری بوده و شهرداری تهران بر اساس قانون وظیفه داشته با این اقدام غیرقانونی برخورد کند .

وی تصریح کرد : ورزشگاه و اماکن ورزشی این مجتمع به هیچ عنوان آسیبی ندیده و به کار خود ادامه می دهد و قانون در مورد احداثات غیرمجاز تجاری اجرا شده است .

شهردار منطقه 5 با بیان این که برخورد قانون با تخلفات برای همه یکسان انجام می شود ، خاطر نشان کرد : قانون برای همه یکسان است و تفاوتی در اجرای قانون برای هیچکس نیست و این موضوع درست نیست که با استفاده از حسن شهرت فردی حقوق سایر شهروندان پایمال شود .

وی افزود : بر اساس قانون ماده 100 ساخت و سازهای غیر مجاز باید تخریب شود و این اقدام در خصوص بخش تجاری غیرمجاز این مجتمع صورت گرفته است و با وجود آنکه بخش ورزشی این مجتمع آسیبی ندیده است ، درست نیست تا فرافکنی هایی به این شکل صورت گیرد .

کد خبر 1263748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha