۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۷:۲۵

حجت الاسلام علیزاده:

هفته بسیج هفته حضور، ایثار و حماسه است

هفته بسیج هفته حضور، ایثار و حماسه است

بروجرد - خبرگزاری مهر: مسئول بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: هفته بسیج هفته حضور، ایثار و حماسه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیزاده ظهر شنبه در گردهمایی "عاشقان ولایت" در بروجرد از هفته بسیج به عنوان هفته دفاع همه جانبه، هفته حضور و ایثار و حماسه یاد کرد و اظهار داشت: بسیج یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک معجزه بود، تصریح کرد: آن تفکری که باید بر این انقلاب حاکم باشد تفکر امام(ره) است چرا که امام مکتب اسلام را دوباره بازخوانی کرده است.

مسئول بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم افزود: همچنین ولایت الهی پیامبران، معصومان و ولایت فقهای جامع الشرایط در زمان غیبت ستون خیمه دین است و اگر این عنصر نباشد دین پایدار نمی ماند.

حجت الاسلام علیزاده همچنین به اهمیت بسیج اشاره کرد و بیان داشت: امروز بسیجیان مقابل همه دنیای مستکبران عالم ایستاده و در مقابل جبهه استکبار، جبهه اسلامی را تشکیل داده اند.

وی اظهار داشت: امروز انقلاب، نظام و نیروهای بسیجی ایران در جهان اسلام الهام بخش شده اند به طوریکه آگاهی و بصیرت جهان اسلام از ملت ایران و بسیجیان گرفته شده است.

مسئول بسیج اساتید سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با تاکید بر اینکه اجتماع مسلمانان در کنار یکدیگر رحمت الهی را به دنبال دارد، عنوان کرد: ما باید در کشورمان که کشوری الهی و ولایی است بر حول محور ولایت خیمه بزنیم و با صلابت و عظمت الگوی ملتهای دیگر باشیم.

وی ادامه داد: گرچه از اول انقلاب تا کنون سلایق مختلفی بر دولت حاکم بوده و در برخی از برهه ها برخی اشکالات و انحرافها از اصول و آرمانها و حتی جهت گیریها به وجود آمده اما با تدابیر رهبری و بصیرت و آگاهی ملت به ویژه بسیجیان جلوی آنها گرفته شده است.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه سخنان خود به قرار گرفتن در آستانه انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: امروز در عرصه سیاسی در آستانه انتخابات مجلس شاهد این هستیم که برخی در فضای بین الملل و در داخل کشور سعی دارند آب در آسیاب دشمن بریزند.

وی تصریح کرد: امید است تمامی مسئولان با درایت خود یک مجلس مطلوب که بتواند نظام را کمک کند تشکیل دهند چرا که این مجموعه از حساسیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 1470014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha