۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

به مناسبت هفته بسیج؛

بیش از ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود

بیش از ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: حدود ۴۴ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بیله‌سوار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار با موضوع گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان اظهار کرد: بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین و با اخلاص‌ترین انسان‌ها و یکی از تشکل‌های انقلاب اسلامی است که حامی بزرگی برای حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری است.

وی بر اهمیت نقش مؤثر بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با ژرف‌اندیشی، هوشیاری، هوشمندی و درایت موضوع اتحاد و انسجام جهان اسلام را رسمیت بخشیدند و از همان ابتدا نیرویی ارزشمند به نام بسیج دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از گزند بیگانه مصون داشت.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: بسیجیان در برنامه‌های مختلف و مقابله با حوادث و بحران‌های متعدد و مناسبت‌های گوناگون همیشه در صف اول بودند و هستند.

اصغری بر انسجام برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد و افزود: حدود ۴۴ عنوان برنامه جهت گرامیداشت هفته بسیج پیش‌بینی شده که یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، همایش شکوه اقتدار بسیجیان، نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش پیاده روی، حضور و اجتماع بسیجیان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها باید متنوع‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته با حضور گرم مردم و مسئولان و هم‌کاری ادارات برگزار شود.

سرهنگ ابوالفضل مهرآوران، جانشین فرماندهی سپاه بیله‌سوار نیز در این جلسه افزود: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد امید، نشاط و شور در قشر جوان و نوجوان، با همراهی و دلگرمی مردم که سرمایه‌های اجتماعی ما هستند در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی امکان پذیر است و ما باید برنامه‌ها را مردم محور حمایت کنیم.

کد خبر 5938702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha