۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

بسیج شجره طیبه‌ای است که از عمق معارف الهی متولد شده است

بسیج شجره طیبه‌ای است که از عمق معارف الهی متولد شده است

اردبیل - مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بسیج شجره طیبه‌ و درخت تناور و پرثمر روییده از عمق معارف الهی است که اکنون به فرهنگی فراگیر تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی اسد علیزاده بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و از عمق معارف الهی در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره)، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره)، ازجمله اساسی‌ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: آرزوی هر تک تک ما این است که بسیجی‌وار زندگی کنیم و با بسیجیان محشور شویم، همان انسان‌های وارسته‌ای که نارنجک به کمر بستند و خود را زیر تانک دشمن انداختند.

سرهنگ رحیمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل نیز در این برنامه افزود: بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تأسیس گردید و تاکید شد تا با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کند و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دهد.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه‌ها در جامعه در طی ۴۵ سالی که از حیاط انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد در صحنه بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس همچنین در بحران‌های اجتماعی همیشه نقش کلیدی را داشته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل بیان کرد: شهید مرحمت بالا زاده و شهید باکری از بسیجیان سلحشوری بودند که یاد و خاطره و رزم‌هایش برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند و ملت فهیم ایران اسلامی نیز قطعاً هیچ وقت رشادت‌ها و قهرمانی‌های این انسان‌های وارسته را فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 5950550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha