۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

تداوم فعالیت‌های سازندگی راه و شهرسازی اردبیل با وجود بدهی سنگین

تداوم فعالیت‌های سازندگی راه و شهرسازی اردبیل با وجود بدهی سنگین

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: فعالیت‌های عمرانی و سازندگی راه و شهرسازی اردبیل با وجود بدهی سنگین همچنان با روحیه بسیجی و جهادی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات با مسئولیت پذیری، کار جهادی و فرهنگ بسیجی امکان‌پذیر است، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و سازندگی راه و شهرسازی اردبیل با وجود بدهی سنگین همچنان با روحیه بسیجی و جهادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسیج نهادی انقلابی و مردمی بوده که از دل مردم برخاسته است، افزود: همکاری دو مجموعه خدمت‌رسان راه و شهرسازی و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حوزه ساخت مسکن حمایتی و توسعه راه‌ها تأثیر گذار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: مکتب بسیج و بسیجی مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه‌های دینی و انقلابی جوانان را به انسان‌های شایسته و متعهد تبدیل می‌کند و در طول چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام اسلامی داشته است.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به اقدام ارزشمند راه و شهرسازی در راستای نام‌گذاری پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل را بنام سرداران و فرماندهان شهید ادامه داد: سپاه استان اردبیل همیشه حامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

کد خبر 5953996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha