۱۵ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۳۳

شعبانپور در گفتگو با مهر:

بی‌عدالتی حضور باشگاه‌های خصوصی را کمرنگ می‌کند/ میزبانی حق سبزوار است

بی‌عدالتی حضور باشگاه‌های خصوصی را کمرنگ می‌کند/ میزبانی حق سبزوار است

مدیر ورزشی موسسه ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: بی عدالتی در انتخاب میزبان فینال مسابقات کشتی آزاد لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور باشگاه‌های خصوصی را در کشتی کمرنگ خواهد کرد.

قاسم شعبانپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با سرمایه گذاری خوبی که دکتر میرعلی در  کشتی انجام داده و میزبانی مناسب سبزوار در چهار دیدار خانگی که به گفته ناظران فدراسیون تمامی شرایط یک میزبانی خوب را دارا بوده است  و همچنین حضور پرشور تماشاگر سبزواری که بطور مثال در بازی با سایپای شمال در سالن 3500 نفری سربداران بیش از 4000 نفر به سالن آمده بودند، انتظار داشتیم مسئولان فدراسیون کشتی به درخواست ما برای میزبانی فینال لیگ کشتی توجه جدی کنند.

شعبانپور ادامه داد: انتظار ما از فدراسیون کشتی این بود که برای احترام به تیم‌های متقاضی میزبانی فینال، جلسه‌ای تشکیل می‌دادند تا در این جلسه مدیران تیم‌ها بتوانند از شرایط مساعد شهرشان برای انجام دیدار فینال دفاع کنند ولی این اتفاق نیفتاد. حال آنکه این تصمیم گیری درست یک روز مانده به دیدارهای مهم هفته چهارم از دور برگشت اعلام می‌شود و مطمئنا این انتخاب در نتیجه امروز تیم‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: مطمئنا اگر این گزینش صورت می‌گرفت و همگان شاهد عدالت در ورزش کشتی بودند در سال آینده شاهد آن بودیم که سرمایه گذاران دیگری به عرصه کشتی وارد شده و باعث رونق در این ورزش می‌شدند. حال با این کاری که فدراسیون کشتی انجام داد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) و سایر تیم‌هایی که هزینه‌های آنها به صورت خصوصی است نه دولتی، شاید حضورشان  در سال‌های بعد کمرنگ تر شود و این به نفع کشتی نیست.

مدیر ورزشی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) در پایان خاطر نشان کرد: ما شرایط مورد نیاز فدراسیون برای میزبانی فینال لیگ را داریم و اگر مسئولان فدراسیون در تصمیم خود تجدید نظر نکنند ناچاریم برای احقاق حق و دفاع از سیاست‌های کلی باشگاه مراتب را از مقامات ذیصلاح پیگیری کنیم و مطمئنا باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) از این میزبانی که آن را حق مسلم خود می‌داند کوتاه نخواهد آمد.

فدراسیون کشتی دیروز تیم خونه به خونه بابل را به عنوان میزبان فینال لیگ برتر کشتی در روز تاریخ 26 دی‌ماه انتخاب کرد.

کد خبر 1501723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha