۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۹

حجت الاسلام رئیسی:

پیروی از غرب مدنیت انسان را از بین می‌برد/اعلام برائت از مشرکان یک وظیفه همگانی

پیروی از غرب مدنیت انسان را از بین می‌برد/اعلام برائت از مشرکان یک وظیفه همگانی

سنندج - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس قوه قضائیه کشور گفت: پیروی از غرب تمدن، مدنیت و انسانیت را از افراد می گیرد و به همین دلیل غربی ها به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام و مقدسات اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز اعضا کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان نسبت به توهین به مقدسات اسلامی از سوی کشورهای غربی و دشمنان اسلام اظهار داشت: پیروی از سلطه غرب و نظام سلطه گری آنها ارزش های انسانی را از بین می برد و چیزی جز خواری و پوچی برای انسان ها به ارمغان ندارد.

وی بیان کرد: مدنیت جاری مرهون آموخته های الهی است که توسط پیامبران صادق به انسان ها منتقل شده است و پیروی از سیاست راهبردی دشمنان و عوامل استکبار اهدافی از جمله ایجاد اختلاف بین مسلمانان، اسلام هراسی، ایجاد و تقویت گروه های تروریستی و اشغال نظامی کشورهای اسلامی را به دنبال دارد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه بیان کرد: بیداری و بصیرت ایجاد شده ناشی از برکت انقلاب اسلامی راه و هویت واقعی را به مسلمانان نشان و آنها را در مسیر واقعی دین قرار داده است و به همین دلیل است که دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: اهداف مسلمان از خیزش اسلامی اعلام تفکر ضد استبدادی خود از استکبار، ضد استعماری و جاری شدن حاکمیت اسلامی است که مسلمانان با یک صدا آن را لبیک می گویند و خواستار برقراری امنیت در منطقه هستند.

وی افزود: با مجازات به موقع کاریکاتوریست دانمارکی، کشیش آمریکایی و سلمان رشدی اهانت به پیامبر تکرار نمی شد که برائت از مشرکان و استکبار توسط مسلمانان لازم است ولی کشورهای مدعی آزادی و دمکراسی در مقابل این توهین ها سکوت پیشه کرده اند که این حرکت آنها نیز محکوم است.

معاون اول رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: اعلام بیزاری از توطئه های دشمنان دین مبین اسلام یک وظیفه همگانی است تا عاشقی مسلمانان به پیامبراسلام (ص) و اهل بیت را اثبات کند و دشمن که با اراده و هدف حذف محور قرار دادن خدا، حق و عدالت پا به این عرضه نهاده را ناامید کند.

حجت الاسلام رئیسی اراده خدا را برتر از دیگر اراده ها دانست و گفت: دشمن با این کار حساسیت سنجی در دنیای اسلام را مدنظر داشت که با دامنه گسترده حضور و اعتراضات این هدف دشمن نیز به بطلان رفت.

گردهمائی گسترده اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان بعد ظهر پنج شنبه در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار شد.

کد خبر 1723168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha