۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

غیبی:

30 کانون روستایی هلال احمر در اردبیل فعال است

30 کانون روستایی هلال احمر در اردبیل فعال است

نمین – خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ایجاد و فعالیت 30 کانون روستایی جمعیت هلال احمر در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام غیبی ظهر جمعه در آیین افتتاح کانون روستایی در بخش عنبران شهرستان نمین افزود: این کانون ها به منظور توسعه مشارکت های مردمی در فعالیت های جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.

وی دستگیری و کمک به محرومان و آسیب دیدگان را از اهداف مهم این کانون ها برشمرد و ادامه داد: در قالب کانون های روستایی هلال احمر حدود سه هزار نفر فعالیت می کنند که با توسعه کانون ها این تعدا نیز افزایش خواهد یافت.

غیبی با اشاره به اجرای طرح سازماندهی تیم های امداد روستایی و ارائه آموزش های لازم به جوانان تصریح کرد: این طرح هم اکنون با ایجاد کانون های روستایی پیگیری می شود و در این مسیر دهیاران نیز با این جمعیت همکاری می کنند.

وی با اشاره به ضرورت مداخله دهیاران در بروز شرایط بحرانی تاکید کرد که برای استفاده از ظرفیت کانون ها و نیروهای فعال و داوطلب برنامه ریزی شده تا در شرایط لازم و نیز بروز تصادفات در مسیرهای روستایی از این نیروها استفاده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فعالیت های این جمعیت در شهرستان نمین، از افتتاح ساختمان جدید اداری، امدادی نمین با زیر بنای 900 متر مربع در هفته هلال احمر خبر داد.

وی توسعه مراکز آموزشی هلال احمر در این شهرستان را یادآور شد و ادامه داد: در حال حاضر 500 دانشجو در 11 رشته تحصیلی در دانشگاه جامع علمی – کاربردی مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 2220514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha