۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵

«تاریخ سیر فلسفه در اروپا» به بازار نشر رسید

«تاریخ سیر فلسفه در اروپا» به بازار نشر رسید

کتاب «تاریخ سیر فلسفه در اروپا» نوشته علی اصغر حلبی توسط انتشارات زوار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات زوار در ادامه چاپ آثار حوزه فلسفه و عرفان اسلامی، چند اثر جدید را منتشر و راهی بازار نشر کرده که کتاب جدید علی اصغر حلبی یکی از آن‌هاست. مخاطبان اصلی این کتاب علاقه مندان و دانشجویان رشته فلسفه اند که می خواهند به طور خلاصه با اندیشه ها و افکار فیلسوفان تاثیرگذار اروپایی آشنا شوند.

این کتاب که «تاریخ سیر فلسفه در اروپا» نام دارد جدیدترین اثر حلبی است که در یک مجموعه ۲ جلدی به چاپ رسیده است. ارسطو، سقراط، افلاطون، ديوژن، سوفسطائيان، شكاكان، رواقيان، فلوطين، آوگوستين، قديس، آكم، طوماس آكوئيني، پلآگيوس، بيكن، دكارت، مالبرانش، اسپينوزا، لايب نيتز، لاك، هيوم، كانت، هگل، ولتر، نيچه و ... از جمله فیلسوفانی هستند که حلبی در این کتاب به آرا و اندیشه هایشان پرداخته است. مطالب این کتاب از مقطع پیش از سقراط شروع شده و تا عصر روشنگری در اوپا ادامه پیدا می کند.

این کتاب به صورت یک دوره دو جلدی با هزار و ۱۹۰ صفحه و قیمت ۶۸۰ هزار ریال منتشر شده است.

از دیگر کتاب هایی که این ناشر به تازگی در این حوزه به چاپ رسانده، می توان به «منهاج العربیه» اثر حسین شهبازی، «فرهنگ اسرار و اشارات عرفانی» اثر آذر دانشگر و «احادیث و اقوال» نوشته ماه نظری اشاره کرده که چندی است منتشر و راهی بازار نشر شده اند.

کد خبر 2965664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha