۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸

با مشارکت ۱۶۷ هیئت مذهبی؛

تجمع بزرگ اربعین در بوشهر برگزار می‌شود

تجمع بزرگ اربعین در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: تجمع بزرگ اربعین در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر فاطمی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های اربعین در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادت بالایی به ائمه و به ویژه سید و سالار شهیدان دارند و در برنامه‌های محرم و صفر شاهد این عشق و ارادت و حضور گسترده مردم بودیم.

وی به هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم روز اربعین در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: مراسمات اربعین در شهرستان بوشهر با حضور بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری تجمع بزرگ اربعین در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه با حضور اعضای ۱۶۷ هیئت مذهبی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم روز اربعین از میدان قدس تا مصلای جمعه بوشهر برگزار خواهد شد، افزود: بین دو نماز جماعت ظهر و عصر دعای زیارت اربعین حضرت امام حسین (ع) توسط غلامرضا ابراهیمی قرائت می‌شود.

فاطمی تاکید کرد: ۴۰ هیئت مذهبی در بخش مرکزی شهرستان بوشهر مشغول به فعالیت هستند که مراسمات اربعین را در مساجد، تکایا و حسینیه‌های بخش برگزار خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری مراسمات اربعین در شهر چغادک با مشارکت ۱۳ هیئت مذهبی این شهر خبر داد و بیان کرد: ۱۰هیئت مذهبی نیز در برگزاری مراسم اربعین در شهر عالی‌شهر مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 2982347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha