۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

معاون استاندار بوشهر:

کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شد

کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی در نشست ستاد دهه مبارک فجر استان بوشهر با بیان اینکه دهه فجر مهم‌ترین ایام انقلاب اسلامی است اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری، بزرگ مردی الهی چون امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌های ملت ایران برای نابودی رژیم سفاک پهلوی است افزود: دهه فجر مردم ایران را به امتی واحده برای سرنگونی رژیم دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی تبدیل کرد تا با ارائه الگویی نو از حاکمیت مردم برای تعیین سرنوشت خویش تحقق بخش ارزش‌های دینی و اسلامی در عرصه حیات سیاسی و حکومت باشد.

حقیقی تصریح کرد: امسال نیز همانند هر ساله مراسمات دهه فجر در استان بوشهر در تراز و شایستگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و مردم استان در مراسمات دهه فجر حماسه آفرینی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ما با ترویج و تعمیم انقلاب و انتقال اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته‌ایم این انقلاب را مقتدرانه حفظ کنیم گفت: تنها انقلابی که قدرتمند و با اقتدار در دنیا پابرجا و استوار مانده و می‌ماند، انقلاب ایران اسلامی است که همه ما به عنوان کسانی که در این انقلاب سهم و نقش داشته اند، شاهد و ناظر این اقتدار در دنیا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اکنون همه کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شده و برنامه‌های مدون خود را بزودی به دبیرخانه این ستاد تحویل دهند تا برنامه‌ها با انسجام و هماهنگی کامل به خوبی اجرا شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران در تمامی شهرستان ها، بر فعالیت کمیته‌های ستاد ایام الله دهه فجر نظارت داشته باشند تا شاهد اجرای مراسمات این دهه در تراز و شایستگی این انقلاب باشیم.

کد خبر 3019339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha