۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۴

فرزند شهید قاجاریان در گفت و گو با مهر؛

شهید قاجاریان به قولش وفا کرد/راه پدرم را ادامه می دهم

شهید قاجاریان به قولش وفا کرد/راه پدرم را ادامه می دهم

مشهد-خبر شهادت «سردار قاجاریان» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا(ع) نیشابور روز گذشته غم بزرگی بر روی دلها گذاشت اما فرزندش می گوید: پدرم قرار بود تا آزاد سازی محل شهادتش بازنگردد که همین گونه شد.

مجتبی قاجاریان در گفت و گو  با خبرنگار مهر با بیان اینکه پدرم تاکید ویژه ای در آزادسازی یکی از مناطق سوریه را  داشت بیان کرد: وی قول داده بود که تا این منطقه آزاد نشود به کشور باز نخواهد گشت و  حالا شنیدیم که این منطقه ازاد شده است و پدرم نیز به قولش وفا کرد و هنوز بازنگشته است.

وی با اشاره به اینکه پدرم بهترین الگوی من در مسیر مبارزه بود اظهار کرد: ایشان در این راه بسیار سخت کوشانه و هدفمند و منسجم عمل می کردند و هدفی برای این مسیر تعیین کرده بودند.

فرزند سردار شهید محسن قاجاریان با بیان خاطره ای از این شهید بزرگوار بیان کرد: برخی از ویژگی هایی که پدرم در سخنرانی های خود به آن تاکید داشت اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و اخلاص در رفتار و عمل بود که همه این موارد در زندگی شخصی وی نیز تجلی داشت.

فرزند سردار شهید محسن قاجاریان با اشاره به اینکه آخرین بار حدود یک ماه پیش پدر را زیارت کردم، گفت: در حال حاضر اطلاعات دقیقی از نحوه و زمان شهادت پدر به دست ما نرسیده است اما شهادت وی تایید شده است.

وی با بیان اینکه پدرم از جوانی آرزوی شهادت داشت، بیان کرد: شهید قاجاریان در برابر شهادت آمادگی کامل داشت و در نهایت نیز به این آرزوی خود رسید و نام و یادش برای همیشه در ذهن مردم ثبت شد.

قاجاریان تاکید کرد: حال وظیفه ما اینست که راه و مسیری که پدر برای ما ترسیم کرده اند ادامه دهیم و این راه هرگز بی رهرو نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی بداند که راه شهادت به هیچ وجه بی یاور نخواهد ماند و جوانان مومن و انقلابی برای همیشه این راه را ادامه می دهند.

قاجاریان با بیان اینکه پدرم به روضه حضرت زهرا(س) اعتقاد و علاقه خاصی داشت و در آخرین سفر خود به کشور نیز مجلس روضه این بانوی بزرگوار را برگزار کرد، گفت: اکنون پدرم در دفاع از دختر این بانوی بزرگ اسلام در سوریه به شهادت رسیده است و امیدوارم حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) شفاعت کننده پدرم در آخرت باشند.

گفتنی است سردار سرتیپ دوم پاسدار شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا(ع) سپاه پاسداران شهرستان نیشابور از سال ۱۳۸۹ به سمت فرماندهی این تیپ منصوب شد.

وی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که سوابق مدیریتی و فرماندهی را در طول سال‌ها در کارنامه خدمتی خود داشت و معاونت عملیات تیپ ۲۱ امام رضا (ع) نیز یکی از این سمت‌ها این شهید بود.

کد خبر 3041937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هموطن ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
      0 0
      روحش از اين شادتر بشودانشالله
    • علی ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
      0 0
      سردار؛خلعت زیبای شهادت برقامت دلربایت مبارک ۰سلام ما رابه حضرت عباس برسان وبگو فدائیان زینبت بی شمارند.لبیک یازینب