۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۵، ۱۵:۳۴

آموزش خصوصي هنر غيرقانوني است

دفتر آموزش و توسعه فعاليت‌هاي هنري وزارت ارشاد با هشدار نسبت به فعاليت مراكز غيرمجاز آموزش هنر، هرگونه اعزام مدرس خصوصي هنر را به منازل غيرقانوني اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، روابط عمومي معاونت امور هنري وزارت ارشاد اعلام كرد دفتر آموزش و توسعه فعاليت هاي هنري به عنوان متولي ساماندهي آموزش آزاد هنري در كشور در خصوص فعاليت مراكز غيرمجاز آموزش هنر كه از طريق مطبوعات به چاپ آگهي مبادرت مي كنند به هنرجويان و علاقمندان هنر هشدار داد.

مشاهده شده افرادي سودجو و فاقد صلاحيت به برگزاري دوره هاي آموزش هنر به شكل خصوصي، نيمه خصوصي و اعزام مدرس به منازل اقدام مي كنند كه متاسفانه در مواردي خسارات مادي و معنوي براي خانواده ها در پي داشته است. بنابراين به منظور جلوگيري از اين خسارات از خانواده ها و علاقمندان به هنر درخواست مي شود پيش از هر اقدامي جهت ثبت نام و شركت در دوره هاي آموزش هنر، نسبت به اعتبار و مجوز مراكز آموزشي اطمينان حاصل كنند.

در حال حاضر آموزشگاههاي آزاد هنري داراي مجوز از وزارت ارشاد مراكز مجاز و مناسب در عرصه آموزش هنر هستند كه با مجوز و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت دارند و توسط افراد داراي صلاحيت علمي و هنري اداره مي شوند. با توجه به اينكه آموزش هاي مجاز هنري صرفا به صورت آزاد (بدون اعطاي مدرك پايان دوره) و فقط در مكان آموزشگاه صورت مي گيرد، هرگونه تبليغ و آگهي مبني بر آموزش خصوصي و اعزام مدرس به منازل، غيرمجاز و فاقد اعتبار است.

هنرجويان و علاقمندان به فراگيري هنر مي توانند اطلاعات لازم را درباره نام و مشخصات آموزشگاههاي آزاد هنري مجاز از طريق پايگاه اينترنتي اين دفتر به نشاني www.amoozeshhonar.com دريافت كنند و درباره نحوه فعاليت آموزشگاههاي آزاد هنري با شماره تلفن 4-66722311 تماس حاصل كنند.

کد خبر 324242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha