۲۲ خرداد ۱۳۸۵، ۱۴:۳۹

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار:

قيمت ميوه افزايش نمي يابد

قيمت ميوه افزايش نمي يابد

جريان عرضه و تقاضاي ميوه در بازار عادي بوده و قيمت ميوه ها در بازارهاي اين ميادين نسبت به بازار آزاد 15 درصد ارزانتر است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مهندس چراغعلي گفت: قيمت ميوه در كميته نرخ گزاري متشكل از نماينده وزارت بازرگاني، جهاد كشاورزي و چند نهاد مرتبط ديگر تعيين مي شود و در حال حاضر در بازارهاي ميادين ميوه و تره بار قيمت ها در حدود 15 درصد كمتر از بازار است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار، افزايش قيمت احتمالي ميوه در روزهاي آينده را رد كرد و گفت: عرضه و تقاضا جريان عادي خود را دارد و بعيد است قيمت ميوه ها تغيير كند.

وي در مورد قيمت ميوه هاي نوبرانه گفت: با تمهيدات انديشيده شده قيمت اين محصولات متعادل است و در روزهاي آينده عرضه و قيمت آن وضعيت بهتري پيدا خواهد كرد.

چراغعلي با تاكيد بر ارتقاي كيفيت، به عنوان سياست اصلي سازمان ميادين ميوه و تره بار افزود: در كنار ارتقاي كيفيت، عرضه محصولات به صورت بسته بندي شده اولويت ديگري است كه سازمان به دنبال تحقق آن است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار تاكيد كرد: شرط جديد سازمان براي اجاره غرفه ها به افراد، عرضه محصولات به صورت بسته بندي شده است و اين شرط در قرارداد با آنان قيد خواهد شد.

وي گفت: قرارداد هاي قديم، اول مهر به پايان مي رسد و در قراردادهاي جديد حتما بايد بسته بندي محصولات رعايت شود.

چراغعلي از عرضه سيب زميني و پياز به صورت بسته بندي هاي توري و تمبر شده در ميادين خبر داد و اظهار كرد: تا پايان پاييز دو محصول ديگر نيز به اين صورت عرضه خواهد شد.

کد خبر 338570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha