۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴

محمدرضا داورزنی عنوان کرد:

بعد از المپیک والیبال پوست اندازی می کند/ راه جدیدی آغاز شده است

بعد از المپیک والیبال پوست اندازی می کند/ راه جدیدی آغاز شده است

رئیس فدراسیون والیبال از پوست اندازی در این رشته بعد از المپیک خبر داد و گفت: ما در آغاز راه جدیدی قرار گرفتیم و باید انتظارات مردم را برآورده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی با اشاره به موفقیتی که برای تیم ملی والیبال ایران رقم خورده است گفت: صعود تیم ملی به المپیک نتیجه تلاش ۱۰ ساله‌ و حاصل همه عواملی بود که به واسطه آن توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی که صبح امروز جمعه با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد ادامه داد: البته دو بار دیگر در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ تلاش خود را برای صعود کردیم با این حال موفق نبودیم اما این بار توانستیم رویای ۵۲ ساله را تحقق ببخشیم. هر چند که الان در آغاز راه جدیدی هستیم و قطعا رفتن به المپیک پایان کار نیست.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به برنامه های این فدراسیون برای آینده گفت: باید پشتوانه‌سازی خوبی داشته باشیم تا در لیگ جهانی آینده و المپیک ۲۰۱۶ نیز موفق عمل کنیم. قطعا بعد از بازیهای المپیک پوست‌اندازی والیبال را شاهد خواهید بود تا برای المپیک ۲۰۲۲ آماده شویم.

داورزنی با اشاره به بالا رفتن توقع و انتظارات مردم از والیبال خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شرایط بهتری را برای والیبال ایران رقم بزنیم و بتوانیم توقعات مردم را برآورده کنیم.

کد خبر 3682013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha