۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ضمانت یک ناشر برای کتاب‌هایش/ کتاب فروخته شده پس گرفته می‌شود

ضمانت یک ناشر برای کتاب‌هایش/ کتاب فروخته شده پس گرفته می‌شود

یک ناشر شماری از آثار خود را برای مخاطبانش گارانتی کرده و اعلام کرد در صورت نارضایتی آنها از محتوا، کتاب را بازپس خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، یک ناشر ایرانی برای نخستین بار تصمیم گرفته تا طرح گارانتی آثار منتشر شده از سوی خود را برای مخاطبان اجرا کند و بر اساس آن رضایت‌ و آرامش خاطر بیشتری را برای مخاطب کتاب فراهم آورد.

اباذر رضانیا مدیر نشر کوله‌پشتی که بانی این طرح به شمار می‌رود در این زمینه به خبرنگار مهر عنوان کرد: تصمیم گرفته‌ایم تا آثار منتشر شده در موسسه نشرمان را با گارانتی به مخاطب عرضه کنیم و بر این اساس مشتری پس از خرید کتاب‌های ما و در صورت جلب نشدن رضایت، می‌تواند کتاب را عودت داده و به اندازه مبلغ آن از سایر کتاب‌های موجود در انتشارات استفاده کند.

وی افزود: برای اجرای این طرح گروهی متشکل از ویراستاران و کتابخوانان حرفه‌ای قبل و بعد از انتشار یک کتاب آن را بررسی و با اعمال نظر سعی خواهند کرد تا علاوه بر رسیدن به کیفیت بهتر محتوایی و چاپی، عناوین بیشتری را برای مخاطبان کتاب تحت گارانتی قرار دهیم.

رضانیا با تاکید بر اینکه قیمت بالای کتاب به مخاطب اجازه انتخاب درست کتاب را نخواهد داد، افزود: انتشارات کتاب کوله پشتی سعی دارد به منظور  رعایت حقوق مشتری این حق را برای همه‌ خوانندگان آثارش قائل شود که اگر بنا به هر دلیلی از محتوای کتاب و کیفیت چاپ و ویرایش راضی نباشند، بتوانند کتاب را به دفتر انتشارات مرجوع و به‌جایش کتاب دیگری انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق در دنیا اتفاق تازه‌ای به شمار نمی‌رود و برخی از کتابفروشی‌ها و ناشران بزرگ خارجی نیز اقدام به این کار می‌کنند افزود: در گام نخست نشر کوله‌شتی دوازده عنوان از آثار منتشر شده خود را تحت این گارانتی قرار داده و به مخاطبانش عرضه کرده است.

کد خبر 3821678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha