۱۱ دی ۱۳۹۵، ۸:۵۹

معاون آموزشی وزارت علوم خبرداد:

آغاز بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد

آغاز بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بررسی رشته های یک بار پذیرش دانشگاه آزاد برای پذیرش در دفعات آینده درحال بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می شود.

مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درحال بررسی رشته های با شرایط یک بار پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد هستیم تا رشته هایی که شرایط پذیرش مجدد دانشجو برای دفعات و سال های بعد را دارند مشخص کنیم.

وی افزود: نتایج به زودی به دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد یکی از زیرنظام های آموزش عالی است بنابراین یک زیر نظام برای دستگاه بالاتر خود شرط نمی گذارد و این دانشگاه تابع مقررات آموزش عالی است.

شریعتی نیاسر تاکید کرد: طبق قانون مجلس آزمون های مقاطع مختلف برگزار خواهد شد و رشته های دانشگاه آزاد نیز مانند سایر دانشگاه ها بررسی می شود.

کد خبر 3864065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
      0 0
      کل رشته های دانشگاه آزاد مجوز دارن. سال قبل هم مرتب گفتید بررسی داریم می کنیم آخرش خودتون اعتراف کردید همه شون مجوز دارن.
    • دانشجو DE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
      0 0
      اگر به لیست مجوزها که در سایت دفتر گسترش آموزش عالی منتشر شده نگاه کنیم ، میبینیم که اکثر رشته ها مجوز نگرفته اند و غیرقانونی هستند.
    • جواد IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
      0 0
      وزارت علوم دست از سیاسی بازی بردارد چون بار علمی دانشگاه آزاد خیلی بهتر از دانشگاه های پیام نور غیرانتفاعی و حتی بعضی از دانشگاه های سراسری است
    • محمدحسین IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
      0 0
      لطفا تا دیر نشده از بی ارزش شدن مدرک ارشد و دکترا جلوگیری کنید. جلوی موسسات بی کیفیت اعم از آزاد پیام نور و غیر انتفاعی رو بگیرید. خروجی وضعیت فعلی تنها باعث سرخوردگی جوانان و خروج نخبگان خواهد شد.
    • ف . الف IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
      0 0
      با سلام . به خدا کیفیت دانشگاه آزاد از پیام نور علمی کاربردی غیر انتفاعی خیلی بالاتره ما فقط خواهان برخورد منطقی هستیم