۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰

کیانوش رحمتی:

پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم/ با قهرمان لیگ بازی داریم

پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم/ با قهرمان لیگ بازی داریم

مربی تیم فوتبال پیکان، گفت: پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم و به نقاط قوت و ضعفش آشنا هستیم.

کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: نگاه ما به پرسپولیس این نیست که فکر کنیم چون برابر نفت آبادان شکست خورده، پس ما کار ساده‌ای داریم و به راحتی این تیم را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما با قهرمان لیگ بازی داریم؛ تیمی که در این فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده و با توجه به شرایط جدول، در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه برای قهرمانی لیگ شانزدهم است.

مربی پیکان تهران افزود: البته این تیم نقاط قوت و ضعف زیادی دارد و ما شناخت کافی از این تیم داریم و مطمئناً تمام تمرکز خود را به کار خواهیم بست تا از ضعف پرسپولیس استفاده کرده و این تیم را شکست دهیم.

رحمتی تصریح کرد: در مقابل نفت آبادان و پدیده مشهد کمی دچار مشکل شدیم اما توانستیم از وقفه لیگ استفاده کرده و پس از یک استراحت خوب، تمرینات منظمی را انجام دهیم و با پیروزی که هفته گذشته به دست آوردیم، شرایط ما را در جدول بهبود بخشیده تا با روحیه خوب، خود را آماده دیدار برابر پرسپولیس تهران کنیم. البته می‌دانیم که بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت اما در تمرینات، بازیکنان بسیار سرحال و شاداب هستند و تمام تمرکزشان روی پیروزی برابر پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا محروم و مصدومی برای این دیدار خواهید داشت یا خیر؟ گفت: خوشبختانه تا به امروز مصدومی نداشته‌ایم، اما تنها مرتضی آقاخان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

مربی پیکان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در دیدار برابر ما، باید هوشیار باشیم که تحت تأثیر هواداران قرار نگیریم و در کمال خونسردی، یک بازی بدون نقص را انجام دهیم.

کد خبر 3943447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha