۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵

وزیر ارتباطات در سنقر و کلیایی مطرح کرد:

دولت باید ادامه پیدا کند/حمله به یک کاندیدای ریاست جمهوری

دولت باید ادامه پیدا کند/حمله به یک کاندیدای ریاست جمهوری

کرمانشاه- وزیر ارتباطات گفت: اینکه یک کاندیدای ریاست جمهوری آمده و می گوید رشد اقتصادی کشور را دو برابر می کنم موضوع نا ممکنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی حاضر شده بود علی رغم موضوع جلسه که قرار بود به بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان سنقر اختصاص پیدا کند عمده‌ی زمان سخنرانی خود را به مباحث مرتبط با انتخابات اختصاص داد.

 محمود واعظی گفت: آقای روحانی به من ماموریت دادند تا سلام ایشان را به همه شما برسانم و بگویم که مشکلات موجود با در اختیار ایشان قرار گرفتن، به زودی حل خواهند شد.

وی ادامه داد: سیاست این دولت همواره توجه به مناطق محروم بوده است و توجه به مناطق دورافتاده و مرزی. ممکن است به دلیل وجود کمبود منابع مالی و مشکلات تحریم ها نواقصی وجود داشته اما رویکرد کلی دولت همین بوده است برای تداوم حل مشکلات باید دولت ادامه پیدا کند و تلاش هم بر همین است.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارائه آمارهایی در خارج از حوزه وزارتخانه متبوعش پرداخت و گفت: در ابتدای دولت ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود اما در طول مدت کوتاه دولت یازدهم ۹هزار روستا گازرسانی شده است در رابطه با لوله کشی آب و بخش های دیگر هم همینطور بوده است.

 وی همچنین با اشاره به برخی خدمات حوزه وزارت بهداشت اظهار داشت: این دولت طرح تحول سلامت را که هزینه بر هم بوده است اجرا کرده تا اگر مردم می ‌خواهند درمان کنند بیش از ۹۰ درصد پول را دولت بپردازد و بقیه را مردم بدهند. برخلاف مخالفت‌ها دولت روی این موضوع ایستاده است.

 واعظی همچنین با اشاره به افزایش مستمری برخی از اقشار خاص گفت: از ابتدای سال و به زودی شاهد افزایش چشمگیر مستمری اقشار ضعیف جامعه خواهیم بود البته ما معتقدیم به جای اینکه این گونه ماهی به مردم بدهیم باید به آنها ماهیگیری یاد داد.

 وی افزود: دولت همچنین به دنبال این است که در نقاط مختلف کشور اشتغال زایی کند گرچه ما وارث بیکاری گذشته و انباشته شده از قبل هستیم. این موضوع که حجم زیادی متقاضی کار به یکباره اضافه شده است تقصیر دولت نیست. واقعیتی است و باید آن را پذیرفت با واقعیت‌ها آشتی کرد.

واعظی با اشاره به عدم پرداخت مطالبات کشاورزان توسط دولت اظهار داشت: بارندگی ها زیاد بود و تولیدات به یکباره زیاد شد و فکر نمی کردیم که اینقدر باید پول بدهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش با حمله به یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فلان کاندیدا آمده و می گوید من رشد اقتصادی کشور را دو و نیم برابر می کنم تمام بزرگان کشور نشستند و از این بیشتر نتوانستند. چین با آن عظمت مدتی رشد اقتصادی ۱۱ درصد را تجربه کرد و بعد افت کرد.

وی همچنین به تزریق یارانه به اقشار نیازمند تر به مناطق محروم در تاکید کرد.

واعظی حدود ۵ دقیقه پایانی سخنرانی نیم ساعته خود را به برخی خدمات وزارت ارتباطات در شهرستان سنقر و کلیایی اختصاص داد.

کد خبر 3958012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha