۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۶

در خطبه های نماز جمعه تبریز مطرح شد؛

رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مهمترین خواست مردم از دولت دوازدهم

رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مهمترین خواست مردم از دولت دوازدهم

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را مهمترین خواست مردم از دولت دوازدهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و پرتعداد مردم در مصلی اعظم حضرت امام تبریز برگزار شد، با تبریزک هفته دولت افزود: این هفته فرصت خوبی برای تبیین عملکرد دولت است.

وی سپس با بیان اینکه انفجار دفتر رئیس جمهور و نخست وزیر توسط منافقین در دهه ۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده، ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه عمده وظایف دولت در دوره جدید گشایش اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مردم است، ادامه داد: باید در دولت جدید اقتصاد و وضعیت معیشتی خانوارها مدنظر قرار گیرد و همچنین فرهنگ دینی مردم ارتقا یابد چراکه مهم‌ترین وظیفه تقویت آموزه ‌های دینی در بین جوانان است و دشمن نیز به دنبال عوض کردن اعتقادات جوانان و نوجوانان ایرانی است.

منافقین و داعشیان یکی هستند

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه باید جنایات جلادهای دهه ۶۰ به جوانان تبیین شود، ادامه داد: داعش امروز اهمیت زیادی در زمان حال  دارد چراکه منافقین و داعشیان همچون سال های گذشته زیر پرچم آمریکا هنوز هم دست از جنایت برنداشته ‌اند و در این خصوص باید مسئولان ما هوشیار باشند چراکه منافقین و داعشیان یکی هستند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه شورای شهر، نمایندگان مجلس و دولتمردان باید گام‌ های جدی برای بهبود وضعیت کشور بردارند، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی می تواند باعث بهبود اقتصاد کشور شود، بدون شک مدیریت صحیح اقتصادی و اصلاح اقتصاد کشور در کنار عمل به شعار سال راه‌ حل اصلی برای اصلاح اقتصاد ایران است.

وی به روز کارمند و چهارم شهریور نیز اشاره داشت و افزود: فردا روز کارمند است که کارمندان نقش موثری در کشور ایفا می ‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه دوره جدید شورای شهر آغاز شد، ادامه داد: باید اعضای شورای شهر با تمام توان برای حل مشکلات شهری و مردم تلاش کنند.

ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم بر ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی تاکید کرد و ابراز داشت: ایجاد اشتغال و هدف برای جوانان خواسته مردم آذربایجان ‌شرقی از دولتمردان است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و جذب ۱۱ میلیاردی سالانه سرمایه‌گذاری نیز از دیگر مطالبات ما است، گفت: همچنین دولت در کنار اینها باید به مسئله فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن نیز توجه کند.

کد خبر 4068944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha