۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳

دقایقی پیش؛

وزیر بهداشت وارد اسدآباد شد

وزیر بهداشت وارد اسدآباد شد

اسداباد - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح فاز دوم بیمارستان قائم (عج) وارد اسدآباد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر پنج شنبه به منظور افتتاح فاز دوم بیمارستان قائم (عج) وارد اسدآباد شد.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورد به استان همدان مورد استقبال مسئولان استان همدان قرار گرفت و در اولین برنامه خود با حضور در شهرستان نهاوند پروژه های بهداشتی درمانی این شهرستان را افتتاح کرد.

وی در شهرستان نهاوند ضمن بهره برداری از بیمارستان شهید قدوسی نهاوند از پد بالگرد هوایی این بیمارستان نیز بازدید و آن را افتتاح کرد.

در این برنامه که با حضور هیئت همراه، استاندار همدان، امام جمعه نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس و جمعی از مسئولان و مردم برگزارشد، از ۱۵۲ پروژه بهداشتی نیز به صورت همزمان در نهاوند بهره برداری شد.

قاضی زاه هاشمی در ادامه سفر خود به استان همدان هم اکنون در اسدآباد است و سپس مرکز سوانح سوختگی واقع در بیمارستان بعثت شهر همدان را افتتاح می کند.

بخش آنژیوگرافی قلب و عروق بیمارستان فرشچیان همدان و احداث و تجهیز طرحهای بهداشتی از دیگر طرحهای قابل افتتاح توسط وزیر بهداشت است.

افتتاح نخستین مرکز طب سنتی منطقه غرب کشور در همدان و آغاز ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر طرحها به شمار می آید.

وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری استان همدان و جشنواره سلامت حضور می‌یابد و سپس در جمع خبرنگاران استان همدان می‌رود تا پاسخگوی سئوالات آنها باشد       .

قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز همدان به سخنرانی می‌پردازد.


 

کد خبر 4074935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha