۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۲۵

پور ابراهیمی در تذکر:

دولت آرایش سیاسی متناسب با تهدیدات آمریکایی ها اتخاذ کند

دولت آرایش سیاسی متناسب با تهدیدات آمریکایی ها اتخاذ کند

رئیس کمیسیون اقتصاد با بیان اینکه آرایش اقتصادی کشور به گونه‌ای است که گویا در شرایط صلح قرار داریم گفت: از دولت می‌خواهیم که آرایش اقتصادی متناسب با تهدیدات دشمنان و آمریکایی‌ها اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: ما از وزیر پیشنهادی نیرو درباره بحث خرید تضمینی آب و آب شیرین‌کن‌هایی که کشورهای حاشیه خلیج فارس حدود ۲۰ الی ۳۰ سال است که از آن استفاده می‌کنند و برنامه‌های وی در این حوزه سوالاتی مطرح کردیم اما پاسخ نداده است.

وی افزود: از وزیر پیشنهادی نیرو می‌خواهیم که درباره آب شیرین‌کن‌ها به نمایندگان توضیح دهد.

پورابراهیمی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه امروز مجلس یادآور شد: انتظار ما از رئیس جمهور این بود که با توجه به موضوعات کلان اقتصادی که آمریکایی‌ها دارند، مسائلی را مطرح می‌کنند و شاهد آرایش اقتصادی متناسبی از سوی دولت باشیم اما رئیس جمهور در جلسه مجلس به این موضوعات اشاره نکرد.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه آرایش اقتصادی کشور به گونه‌ای است که گویا در شرایط صلح قرار داریم اظهار داشت: از دولت می‌خواهیم که آرایش اقتصادی متناسب با تهدیدات دشمنان و آمریکایی‌ها اتخاذ کند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت:‌ بنده با حرف شما موافقم و معتقدم که ما در شرایطی هستیم که متناسب با رفتار حریف باید تصمیم مقتضی گرفته شود و شرایط نیز برای مردم تسهیل شود؛ البته تصمیماتی اتخاذ شده که می‌توان در روزهای آینده و بعد از سرکشی به حوزه‌های انتخابی جلسه‌ای بگذاریم و موضوع را برای نمایندگان شرح دهیم.

کد خبر 4128511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha