۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۷

مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا؛

هند با ۴ پیروزی سرگروه شد/ پاکستان حریف ایران در نیمه نهایی

هند با ۴ پیروزی سرگروه شد/ پاکستان حریف ایران در نیمه نهایی

گرگان – تیم هند با پیروزی در هر چهار دیدار خود به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا شد تا پاکستان در این مرحله حریف ایران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز دوم مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا از گروه یک، بعدازظهر شنبه تیم‌های هند و پاکستان در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۴۴ بر ۱۸ هندوستان به پایان رسید تا این تیم با چهار پیروزی به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲۴ بر هشت به سود هند به پایان رسیده بود.

هند در پایان مرحله گروهی مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا با چهار پیروزی مقابل تیم‌های عراق، افغانستان، ژاپن و پاکستان به عنوان تیم نخست گروه یک به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا در انتظار مشخص شدن تیم دوم گروه دو باشد.

پاکستان هم با پیروزی مقابل تیم‌های ژاپن، افغانستان و عراق و شکست مقابل هند به عنوان تیم دوم گروه یک راهی مرحله نیمه نهایی شد تا حریف ایران تیم نخست گروه دو شود.

لازم به ذکر است، تیم‌های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم‌های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4154662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha