۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱

برگزاری دوره‌ عالی دانش مالی در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری دوره‌ عالی دانش مالی در دانشگاه امیرکبیر

دوره عالی دانش مالی اواخر بهمن ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود ماهوتی معاون پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه امیرکبیر گفت: در این دوره دانش‌پذیران با تکنیک‌های مهندسی مالی با استفاده از داده‌های واقعی آشنا خواهند شد.

وی افزود: این دوره ها با محوریت کارگاه های عملی برگزار می شود و با مذاکراتی که با مرکز مالی ایران داشتیم سعی خواهد شد به منابع داده ای این مرکز دسترسی یافته تا با استفاده از داده‌های واقعی داخلی و خارجی این دوره آموزشی اجرا شود.

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در این دوره کلاس‌ها به صورت گروهی اداره خواهد شد.

ماهوتی افزود: این دوره آموزشی با همکاری اساتیدی از دانشگاه های تربیت مدرس، خوارزمی و الزهرا برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آشنایی با بازارهای مالی شامل بورس کالا و سهام و فرابورس، بازارهای آتی طلا با استفاده از نرم افزارهای مرتبط، مباحث مربوط یه سرمایه گذاری، مدیریت ریسک های مالی و بانکداری از محورهای برگزاری این دوره است.

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طول دوره عالی دانش مالی دو سال و نیم و در قالب ۳۸۴ ساعت آموزشی است.

ماهوتی اظهار داشت: در سه نیمسال اول دانش‌پذیران با مطالب تئوری و نحوه بکارگیری آنها در بازار های مالی آشنا شده و سپس در قالب یک پروژه مطالعاتی- کاربردی در حوزه مالی به حل یک مسئله واقعی در حوزه بورس، بیمه یا بانک خواهند پرداخت.

کد خبر 4210904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha