۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۳۸

مشاور وزیر بهداشت و درمان در امور مشارکت‌های اقتصادی:

هیچ نگرانی در کیفیت برون‌سپاری خدمات درمانی در کشور وجود ندارد

 هیچ نگرانی در کیفیت برون‌سپاری خدمات درمانی در کشور وجود ندارد

سمنان- مشاور وزیر بهداشت و درمان در امور مشارکت‌های اقتصادی بابیان اینکه واگذاری خدمات از جمله سیاست های کشور است، گفت: هیچ نگرانی در کیفیت برون‌سپاری خدمات درمانی در کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد خسروی بعدازظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح اولین مرکز دیالیز شاهد سمنان به میزبانی تالار بیمارستان کوثر این شهر بابیان اینکه هیچ نگرانی در کیفیت برون‌سپاری خدمات درمانی در کشور وجود ندارد، ابراز داشت: اینکه گفته می‌شود خدمات ارائه‌شده در مراکز خصوصی از کیفیت خوبی برخوردار نیست اساسا باور غلطی است و نگرانی در حوزه وجود ندارد.

وی بابیان اینکه واگذاری بخشی از خدمات درمانی به بخش خصوصی ازجمله سیاست های کشور محسوب می‌شود، افزود: تنها دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در حوزه خدمات درمانی که برون‌سپاری می‌شوند، نظارت بیشتری را داشته باشند.

مشاور وزیر بهداشت و درمان در امور مشارکت‌های اقتصادی بابیان اینکه می‌کوشیم تا بهترین نوع ارائه خدمت در برون‌سپاری صورت گیرد، ابراز داشت: با واسپاری خدمات درمانی به بخش خصوصی در واقع به دنبال افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده هستیم که این مهم به تقویت مراکز درمانی کمک می‌کند

خسروی بابیان اینکه هدف این مجموعه نه تامین نیازهای اقتصادی بلکه بهبود کیفیت خدمات است، اضافه کرد: مراحل برون‌سپاری خدمات درمانی به بخش خصوصی در دانشگاه‌های کشور دنبال می‌شود تا از طریق آن‌ها بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب به مردم سهمی را ایفا کنیم.

وی افزود: هم‌افزایی بخش خصوصی و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌تواند در این برون‌سپاری و کیفیت خدمات اثرگذار باشد بنابراین امیدواریم ضمن تعامل این رابطه بتوانیم شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم باشیم.

 مرکز دیالیز ۳۲ تختخوابی شاهد سمنان با بهسازی ساختمانی در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع با بیش ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در مجموعه بیمارستان کوثر سمنان افتتاح شد که سالانه قادر به پذیرش ۲۵ هزار نوبت دیالیز به بیماران است.

کد خبر 4291277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha