۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳

در دفتر خبرگزاری مهر برگزار شد؛

هم‌اندیشی رسانه‌های جریان انقلاب با نماینده مردم کرمانشاه در مجلس

هم‌اندیشی رسانه‌های جریان انقلاب با نماینده مردم کرمانشاه در مجلس

کرمانشاه- نشست هم‌اندیشی رسانه‌های جریان انقلاب با نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دفتر خبرگزاری مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه های جریان انقلاب با عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه امروز در دفتر خبرگزاری مهر کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که مدیران خبرگزاری های تسنیم، فارس، مهر و شبکه اطلاع رسانی مرصاد حضور داشتند در خصوص چیستی، چرایی و چگونگی جریان سازی مثبت رسانه ای با رویکرد امیدافزایی و هم افزایی رسانه های جریان انقلاب بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالرضا مصری در این دیدار با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ همدلی و هم افزایی در مسیر ایجاد مشارکت های عمومی و رشد فرهنگی عمومی در استان کرمانشاه تاکید کرد.

وی همچنین از رسانه ها خواست تا در راستای همدلی رسانه ای در مسیر رشد و توسعه استان و کمک به مدیران اجرایی و نمایندگان استان در مجلس اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیران خبرگزاری های فارس، تسنیم، مهر و شبکه اطلاع رسانی مرصاد نیز با طرح دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص اولویت های مهم برای مردم و مسئولان استان، خواستار شکل گیری موج مثبت رسانه ای برای نیل به اهداف، آرمان ها و راهبردهای نظام و انقلاب اسلامی شدند.

در این نشست همچنین بر ضرورت کمک به مدیران اجرایی استان برای برون رفت استان کرمانشاه از مشکلات موجود از جمله بیکاری ضعف های ساختاری تاکید شد.

کد خبر 4331066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha