۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

خاموشی‌ها در البرز به دلیل گرمای شدید هوا بوده است

خاموشی‌ها در البرز به دلیل گرمای شدید هوا بوده است

کرج - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز دلیل خاموشی های پراکنده در استان را گرمای شدید و حوادث اعلام کرد.

بهنام بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون خاموشی با برنامه نداشتیم، اظهار کرد: اگر به صورت پراکنده در سطح استان خاموشی وجود داشته ناشی از گرمای شدید و حوادث بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده خاموشی در منطقه با تلفن ۱۲۱ تماس بگیرند، گفت: در صورت اطلاع رسانی همکاران ما با سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به این مطلب که با دستور معاون وزیر کشور تغییر ساعت کاری ادارات فقط در چهار استان اجرا شد، گفت: تنها استان های بوشهر، خوزستان هرمزگان و سیستان و بلوچستان شامل اجرای بخشنامه تغییر ساعات اداری دستگاه های اجرایی شدند.

بیات با بیان اینکه تغییر ساعات کاری ادارات در استان البرز تنها دو هفته بود، ادامه داد: ۱۰ مگاوات در کل استان برای تغییر ساعات ادارات صرفه جویی شد.

وی با بیان این مطلب که با دستور استاندار یک تیم برای رصد دستگاه های اجرایی تشکیل شده است، گفت: تمام دستگاه های اجرایی مکلف هستند که مصرف انرژی خود را نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با اشاره به اینکه این رصدها در حال انجام است و این گزارشات به صورت هفتگی به معاونت عمرانی استانداری ارسال می شود، گفت: به دستگاه های اجرایی که مصارف تابستان امسال آنها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است تذکر داده می شود.

بیات با بیان اینکه ۳/۷ درصد رشد تعداد مشترکان را داشتیم، افزود: در پبک مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱/۷ درصد رشد داشتیم که این نشان دهنده مدیریت مصرف شهروندان به خصوص در بخش صنایع است.

کد خبر 4685003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha