۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان سند ملی ثبت می‌شود

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان سند ملی ثبت می‌شود

طی تفاهمنامه‌ای بین شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، تمامی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان سند ملی در آرشیو ملی ایران ثبت و نگهداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی رنانی - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی دیدار با اشرف بروجردی - رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید به عمل آورد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام عاملی پس از خیرمقدم اشرف بروجردی و شنیدن گزارشی از فعالیت‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی توسط مدیران این سازمان؛ نسبت به نشر دیجیتال و اجتماعی شدن کتابخانه ملی تاکید کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به رجوع بیشتر مخاطبان به پایگاههای داده‌ها که جای کتابخانه‌ها را گرفته اند، ادامه داد: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، باید تبدیل به یک برند ملی شود.

همچنین در این دیدار لیستی از ۲۳۰۰ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۳۶۳ به اشرف بروجردی - رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اهداء کردند و طی تفاهمنامه ای؛ مصوب شد تا تمام مصوبات این شورا از زمان تاسیس به‌عنوان سند ملی در آرشیو ملی ایران ثبت و نگهداری شود.

در این راستا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی لیست ۲۷۰۰ سند دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز تقدیم معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی کرد.

کد خبر 4709830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha