۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۲۱

دانش بنیان های علوم شناختی به نمایشگاه «ایران ساخت» می‌روند

دانش بنیان های علوم شناختی به نمایشگاه «ایران ساخت» می‌روند

محصولات مربوط به حوزه علوم شناختی در نمایشگاه ایران ساخت حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران همزمان با هفته پژوهش و بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در ۱۳ بخش موضوعی از جمله تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی، برق و الکترونیک از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

شرکت ها و واحدهای فناوری فعال در حوزه های شناختی می توانند برای ارائه آخرین توانمندی های علمی، تحقیقاتی و تخصصی در سایت نمایشگاه که فرایند مربوط به ثبت نام این واحدها از اوایل ماه جاری آغاز شده است، اقدام کنند.

مراکز دانشگاهی و پژوهشی سراسر کشور با توجه به سطح فناوری محصولات مورد نیاز برای خرید از نمایشگاه، از یارانه بین ۱۰ تا ۵۰ درصد و برای خریداران بخش خصوصی تسهیلات لیزینگ بهره مند شوند.

 در دوره ششم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که آذر ماه سال گذشته برگزار شد ۳۳۷ شرکت بیش از ۹ هزار مدل محصول خود را به ارزش ۹۶۵ میلیارد ریال به فروش رساندند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری از حضور تولید کنندگان و فناوران، شرکت ها و واحدهای فناور فعال حوزه های علوم شناختی در هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران حمایت می کند و آنها می توانند محصولات و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و تخصصی خود را در نمایشگاه بین المللی تهران همزمان با این رویداد ارائه دهند.

کد خبر 4710443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha