۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴

فرمانده انتظامی رزن عنوان کرد:

کشف ۲۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رزن

کشف ۲۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رزن

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۲۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان رزن از استخراج ارز دیجیتال در ۲ مزرعه در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی تحقیقات ماموران پلیس آگاهی و انجام کار اطلاعاتی دقیق، هر ۲ مزرعه در یکی از مناطق شهرستان رزن شناسایی و در بازرسی از مزرعه اول ۱۶ دستگاه و از مزرعه دوم ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ۳ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: پلیس آماده برخورد با افراد سود جو و بر هم زنندگان امنیت، آرامش و اقتصاد جامعه است.

سرهنگ زنگنه همچنین از دستگیری ۵ فروشنده مواد مخدر و ۳ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رزن خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت اجتماعی، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی مناطق آلوده و همچنین درخواست های مردمی در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان رزن انجام شد.

وی افزود: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی کشف، ۵ خرده فروش مواد مخدر و ۳ سارق اماکن خصوصی دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: در این ماموریت ۴ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات که باعث سلب آسایش عمومی شده بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 4722381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha