۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۹

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان تأکید کرد:

تأمین زیرساخت‌ لازم برای میزبانی سمنان از همایش‌های گردشگری کشور

تأمین زیرساخت‌ لازم برای میزبانی سمنان از همایش‌های گردشگری کشور

سمنان – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از تأمین زیرساخت‌ لازم برای میزبانی سمنان در همایش‌های گردشگری کشور خبر داد و گفت: سمنان باید به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمال پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و گردشگری شرق کشور به میزبانی سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری سمنان، ضمن بیان اینکه این استان باید به مقصد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه گردشگری تبدیل شود، اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای میزبانی سمنان در همایش‌های گردشگری کشور در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه رونق صنعت گردشگری در استان سمنان نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، افزود: تحقق این امر بستر لازم برای افزایش نرخ اشتغال را نیز در سطح استان فراهم می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به میزبانی استان در برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و گردشگری شرق کشور بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این همایش می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران به پروژه‌های گردشگری در این استان نقش مؤثری ایفا کند.

جذب سرمایه‌های بالقوه ایرانیان مقیم خارج از کشور

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه برقراری ارتباط با شرکت‌های بزرگ و معتبر سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری ازجمله مهم‌ترین مزایای برگزاری این همایش به میزبانی سمنان است، اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری شرق کشور، بررسی فرصت‌ها و موانع توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و ‌جذب سرمایه‌های بالقوه ایرانیان مقیم خارج از کشور ازجمله مهم‌ترین محورهای برگزاری این همایش است.

حمیدرضا دوست محمدی با اشاره به اینکه معرفی جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات و خدمات گردشگری در تالار مذاکرات در دستور کار برگزاری این همایش قرار دارد، خاطرنشان کرد: آموزش کاربردی روش‌های تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و امکان‌سنجی راه‌اندازی دبیرخانه هماهنگی سرمایه‌گذاری شرق کشور از دیگر برنامه‌های مهم سازمان میراث فرهنگی در این همایش است.

کد خبر 4724309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha