۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵

دبیر کمیته ایده‌ها تشریح کرد؛

جزئیات طرح‌های رسیده به شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه

جزئیات طرح‌های رسیده به شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه

بیش از ۲۶۰ طرح خلاقانه در کمیته‌های تخصصی شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه بررسی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بهروزی دبیر کمیته طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه درباره ایده‌ها و طرح‌های رسیده به این کمیته‌ها بیان کرد: با وجود تخصصی بودن ایده‌ها آن هم در حوزه صنعت رسانه، طرح‌های رسیده از سال گذشته بسیار بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: ما در اجلاس پانزدهم حدود ۱۶۰ طرح دریافت کردیم ولی در اجلاس امسال بیش از ۲۶۰ طرح در هفت کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است که در بین این طرح‌ها، ایده‌های بسیار ارزشمندی وجود دارد که حتما از آن‌ها قدردانی و استفاده مفید خواهد شد.

دبیر کمیته طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه با اشاره به تفکیک طرح‌ها و ایده‌های اجلاس شانزدهم گفت: بیش از ۱۸۰ طرح و حدود ۷۵ ایده از ادارات کل تهران و مراکز ۲۳ استان ارسال شده ‌است. طرح‌ها را به هفت کمیته تقسیم کرده‌ایم که بیشترین طرح‌ها و ایده‌ها به تعداد ۷۰ مورد متعلق به کمیته صدا و تصویر بوده است.

وی در پایان به دیگر طرح‌ها اشاره و بیان کرد: حوزه رسانه‌های نوین و فناوری اطلاعات با حدود ۶۰ مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارد و پس از آن، کمیته‌های فرستنده‌های تلویزیونیFM، فرستنده‌های رادیویی، تاسیسات، سیگنال رسانی و مدیریت طرح‌ها و ایده‌ها هستند که همگی با استفاده از کارشناسان خبره سازمان با برگزاری جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته اند.

کد خبر 4764887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha