۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

عمادی خبر داد

برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در یگان‌های ویژه همزمان با دهه فجر

برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در یگان‌های ویژه همزمان با دهه فجر

رئیس اداره اجتماعی یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه ناجا در این دهه مبارک، اقدام به برگزاری بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی، هنری و افتتاح طرح‌های جهادی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن عمادی با بیان اینکه عزت و کرامت خواهی ملت مسلمان ایران از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ است که گذشته را از آینده جدا می‌سازد.

وی با بیان اینکه در چنین روزهایی با ورود معمار کبیر انقلاب به ایران پایه‌های انقلابی عظیم و مردمی در ایران شکل گرفت، افزود: بدون شک چهار دهه بعد از ورود معمار کبیر انقلاب که بیداری اسلامی را در دورترین نقاط رقم زد، در انقلاب اسلامی ایران، ارزش‌هایی پدید آمد که با همت همان مردم انقلابی و رهنمودهای ولی فقیه و به برکت خون شهدا و حفظ فرهنگ بسیجی در لوای فرهنگ عاشورایی تا انقلاب حضرت مهدی (عج) حفظ خواهد شد.

رئیس اداره اجتماعی یگان‌های ویژه ناجا در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: در آستانه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوعی برای پاسداشت این ایام تدارک دیده شده که می‌توان به اولین فراخوان شعر انقلابی با ۱۰ موضوع، حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برپایی نمایشگاه فرهنگی، خدماتی و افتتاح طرح‌های جهادی اشاره کرد.

این مقام مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره)، فضا سازی انقلابی، مسابقات ورزشی و عیادت از بیماران را از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر دانست.

وی در پایان با اشاره به اینکه دهه فجر در طول تاریخ و برای نسل‌های آینده باید سرمشق قرار بگیرد، تصریح کرد: زنده نگه داشتن افتخارات پیروزی انقلاب اسلامی باعث تداوم حرکت انقلاب و گسترش جهانی اهداف آن خواهد بود.

کد خبر 4836589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha