۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۰

رئیس ستاد انتخابات حوزه آمل:

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد

آمل- رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آمل گفت: الزام اثر انگشت بر تعرفه رأی حذف شده و این موضوع به تمامی شعب اخذ رأی گیری در سطح شهرستان اعلام شد.

سیدجعفر رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حذف ثبت اثر انگشت بر تعرفه رأی برای برخی مسائل بهداشتی و امنیتی اعلام شده بود و به تمامی شعب اخذ رأی درسطح حوزه انتخابیه شهرستان اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: حذف اثر انگشت هیچ تداخلی در فرآیند رأی گیری ایجاد نخواهد کرد و آرای مردم در نهایت امنیت و سلامت اخذ می‌شود.

فرماندار آمل، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در ساعات اولیه در پای صندوق رأی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد آنان به نظام است.

رسولی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می‌شد ملت بزرگ ایران و مردم شهرستان آمل در همان مراحل آغازین رأی گیری پای صندوق رأی حاضر شدند تا بار دیگر حماسه سازی کنند.

وی گفت: با وجود تبلیغات وسیع دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در این دوره از انتخابات، حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان داده که تبلیغات انان در میان مردم کارساز نیست.

فرماندار آمل هم با بیان اینکه انتخابات یکی از آرمان‌های ملت ایران است و همه باید از آن حمایت کنند، گفت: بسیاری از تحولات مهم سیاسی و اجتماعی در جامعه با انتخابات رقم می‌خورد.

آرأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش شهر و پنج بخش حوزه انتخابیه شهرستان آمل در تعداد ۳۵۳ شعبه اخذ درحال جمع آوری است.

شهرستان ۴۱۳ هزار نفری آمل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

کد خبر 4858694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha