۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲

به گفته یک مشاور انتخاباتی؛

می‌خواهند «وارن» را به «بایدن» قالب کنند!

می‌خواهند «وارن» را به «بایدن» قالب کنند!

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که حزب جمهوریخواه آمریکا می‌خواهد به‌رغم میل بایدن، او را مجبور کند در مسیر انتخابات ۲۰۲۰، گزینه‌ای خاص را به عنوان معاون برگزیند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از مشاوران جو بایدن نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا به «پولیتیکو» گفته است وی از طرف هم حزبی‌هایش برای آنکه «الیزابت وارن» سناتور ایالت ماساچوست را به عنوان معاون و یار انتخاباتی خود برگزیند؛ تحت فشار است.

برآورده کردن این تقاضای حزب جمهوریخواه با توجه به رابطه پر فراز و نشیبی که بایدن و وارن با یکدیگر دارند؛ به نظر غیرمحتمل می آید.

گفتنی است بایدن در تازه‌ترین مناظره انتخاباتی خود مدعی شده چنانچه به عنوان رئیس جمهور آتی آمریکا انتخاب شود؛ حتماً یک زن را به عنوان معاون برمی‌گزیند.

وارن ازجمله نامزدهای دموکراتی است که بعد از برگزاری رقابت موسوم به سه شنبه بزرگ، از صحنه انتخابات کنار کشید حال آنکه وی برخلاف سایرین که در رقابت با برنی سندرز به نفع بایدن کنار کشیدند؛ هنوز از هیچ یک از آنها اعلام حمایت نکرده است و شاید این گمانه زنی هم با هدف ترغیب وی به حمایت از بایدن و درنتیجه پر کردن سبد انتخاباتی او انجام می‌شود.

کد خبر 4881721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha