۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان:

عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پایان یافت

عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پایان یافت

زاهدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به سیلزدگان جنوب این استان پس از گذشت ۹ روز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: همزمان با سیلاب سوم و چهارم فروردین ۱۰۳ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در ۷۹ روستای سیل زده شهرستان‌های دلگان، چابهار، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر، سراوان، فنوج، خاش و سرباز به ارائه خدمات به سیل زدگان پرداختند.

وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر در این مدت به ۲ هزار و ۶۵۹ سیلزده در ۷۹ روستای سیستان و بلوچستان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان استان در این مدت توسط ۴۶۱ نجات گر و ۸۴ نفر از کارکنان این جمعیت به همراه ۵۵ خودروی امداد و نجات انجام شد.

وی توزیع ۱۸۱ دستگاه چادر ،۸۵۴ تخته پتو، ۴۰۶ تخته موکت، ۸۳۰ کیلوگرم نایلون، ۱۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۴۳۷ بسته غذایی یک ماهه، ۱۱۸ قوطی کنسرو، ۶۷۲ کیلوگرم حبوبات و ۳۹۰ کیلوگرم برنج، شعله والور و فانوس، چای، قند و شکر و مواد شوینده را از مهمترین اقلام توزیع شده بین سیل زدگان این استان عنوان کرد.

راشکی گفت: همچنین در این مدت هفت دستگاه خودرو توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های خاش، چابهار و نیکشهر که در سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی و سرنشینان آنها به مکان‌های امن انتقال یافتند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با توجه به پیش‌بینی سیل در استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی است.

کد خبر 4889112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha